Kursustype:
Live
Varighed:
3 Timer
Kategori:
Forhandling
SAMLINGER:
Kurset er tilpasset alle, der er involveret i forhandlinger, uanset personlige egenskaber og baggrund.
Dette er et praktisk orienteret forløb med analyse- og strategiværktøjer, god dialog, med praktiske eksempler, hvor deltagerne stifter bekendtskab med strategi- og analyseværktøjet "8-trins model" og introduceres til, hvad der påvirker os; retorik, hersketeknikker og seks andre nøgleaspekter.
Kurset rundes af med en gennemgang af forskellige forhandlingsteknikker og råd og tips i forbindelse med forhandlinger. Alle forhandler, og mange forhandler hver eneste dag, ofte uden selv at være klar over det.
Ud over grundlæggende viden om vigtige begreber i forhandling, hvad der påvirker os, gode strategiske redskaber og viden om forhandlingsstile, skal kurset "Forhandlingsteknik i praksis" give deltagerne en langt større bevidsthed om, hvornår de rent faktisk står i en forhandlingssituation.
Kurset tager udgangspunkt i, at vi alle er forskellige, nogle er udadvendte, seje og trygge i forhandlingssituationer, mens andre er af den mere analytiske, stille og omhyggelige type.
"Forhandlingsteknik i praksis" giver alle den nødvendige kompetence til at forbedre resultaterne i forbindelse med forhandlinger i fremtiden. Formålet med kurset er, at deltagerne gennem en strategisk tilgang og praksis bliver væsentligt bedre klædt på til at opnå gode resultater i forbindelse med alle former for forhandlinger, uanset personlige egenskaber og baggrund.
Kursusindhold - Hovedpunkter:
Du modtager en bekræftelse på din kursusplads på e-mail.
Om eftermiddagen dagen før kursusdatoen modtager du et link til kurset på e-mail.
Linket vil være til et Teams-møde.
Hvis du mod mistanke ikke har modtaget kursuslinket, skal du senest en time før kursusstart tjekke din spam-mappe.
Alternativt kan du få linket tilsendt igen ved at kontakte os på: eller telefon 2170 3220.
Alle vores kurser indeholder en separat mappe med materiale, fagligt materiale og dokumenter, vi bruger på kurset.
Disse danner også grundlag for et udvidet og frivilligt selvstudie efter kurset. Men det er ikke materiale, du behøver at sætte dig ind i, inden kurset starter. Du modtager et link til kursets mappe sammen med kursuslinket.
Log ind på kurset ved at bruge det modtagne link. Kursusunderviseren gennemgår kursusmateriale og andet gældende materiale.
Der er sat tid af til noget interaktivitet mellem deltagerne og underviseren, og nogle spørgsmål fra deltagerne undervejs.
Materialet som er gennemgået på kurset, du modtager efter kurset og det uploades til Dropbox- eller OneDrive-mappen i slutningen af kursusdagen.
Kontakt kunderviseren, hvis du gerne vil have mere hjælp til det emne, det pågældende kursus dækker, eller hvis du gerne vil have en uforpligtende samtale om udfordringer relateret til emnet.
Du kan også kontakte os for efterfølgende professionel støtte i medlemsperioden:
Kursusmateriale
Kursusbevis
Afgang til gratis 1 times kurser
Kurset er tilpasset alle, der er involveret i forhandlinger, uanset personlige egenskaber og baggrund.
Dette er et praktisk orienteret forløb med analyse- og strategiværktøjer, god dialog, med praktiske eksempler, hvor deltagerne stifter bekendtskab med strategi- og analyseværktøjet "8-trins model" og introduceres til, hvad der påvirker os; retorik, hersketeknikker og seks andre nøgleaspekter.
Kurset rundes af med en gennemgang af forskellige forhandlingsteknikker og råd og tips i forbindelse med forhandlinger. Alle forhandler, og mange forhandler hver eneste dag, ofte uden selv at være klar over det.
Ud over grundlæggende viden om vigtige begreber i forhandling, hvad der påvirker os, gode strategiske redskaber og viden om forhandlingsstile, skal kurset "Forhandlingsteknik i praksis" give deltagerne en langt større bevidsthed om, hvornår de rent faktisk står i en forhandlingssituation.
Kurset tager udgangspunkt i, at vi alle er forskellige, nogle er udadvendte, seje og trygge i forhandlingssituationer, mens andre er af den mere analytiske, stille og omhyggelige type.
"Forhandlingsteknik i praksis" giver alle den nødvendige kompetence til at forbedre resultaterne i forbindelse med forhandlinger i fremtiden. Formålet med kurset er, at deltagerne gennem en strategisk tilgang og praksis bliver væsentligt bedre klædt på til at opnå gode resultater i forbindelse med alle former for forhandlinger, uanset personlige egenskaber og baggrund.
Kursusindhold - Hovedpunkter:
Du modtager en bekræftelse på din kursusplads på e-mail.
Om eftermiddagen dagen før kursusdatoen modtager du et link til kurset på e-mail.
Linket vil være til et Teams-møde.
Hvis du mod mistanke ikke har modtaget kursuslinket, skal du senest en time før kursusstart tjekke din spam-mappe.
Alternativt kan du få linket tilsendt igen ved at kontakte os på: eller telefon 2170 3220.
Alle vores kurser indeholder en separat mappe med materiale, fagligt materiale og dokumenter, vi bruger på kurset.
Disse danner også grundlag for et udvidet og frivilligt selvstudie efter kurset. Men det er ikke materiale, du behøver at sætte dig ind i, inden kurset starter. Du modtager et link til kursets mappe sammen med kursuslinket.
Log ind på kurset ved at bruge det modtagne link. Kursusunderviseren gennemgår kursusmateriale og andet gældende materiale.
Der er sat tid af til noget interaktivitet mellem deltagerne og underviseren, og nogle spørgsmål fra deltagerne undervejs.
Materialet som er gennemgået på kurset, du modtager efter kurset og det uploades til Dropbox- eller OneDrive-mappen i slutningen af kursusdagen.
Kontakt kunderviseren, hvis du gerne vil have mere hjælp til det emne, det pågældende kursus dækker, eller hvis du gerne vil have en uforpligtende samtale om udfordringer relateret til emnet.
Du kan også kontakte os for efterfølgende professionel støtte i medlemsperioden:
Kursusmateriale
Kursusbevis
Afgang til gratis 1 times kurser
Start dato | Slutt dato | Deadline | Sted | Tidspunkt | Instruktør | Ledige pladser |
---|
Grundlæggende bestyrelsesarbejde er et kursus, der gennemgår alle de vigtige opgaver og ansvarsområder for bestyrelser og bestyrelsesarbejde.
Få kendskab tilde overvejelser, du skal gøre dig, når du behandler personoplysninger til digital markedsføring, samt praktiske råd og eksempler.
Få indledning i de grundlæggende elementer i GDPR, og hvilke krav de i praksis stiller til virksomheden.
Bliv klogere på både strategisk udvikling og hvorfor det kan være vigtigt at have et solidt ”fundament”.
Bliv klædt op om kravene til lovlig behandling af medarbejdernes personoplysninger – før, under og efter ansættelse.