Kursustype:
Live
Varighed:
3 Timer
Kategori:
Mødeteknik
SAMLINGER:
Hvad kendetegner et godt møde?
Hvordan kan vi blive mere bevidste om rollen som mødeleder og forholdene omkring rollen som mødeleder og den struktur, der skal til for at få mest muligt succesfulde møder?
Formål med kurset:
Det vigtigste er at blive opmærksom på forskellige aspekter af disse tre forhold:
Hvad er forskellen på at administrere fysiske og digitale møder?
Hvordan påvirker/skal disse forskellige mødeformer påvirke en del af dine valg som mødeleder?
Kursusindhold:
Du modtager en bekræftelse på din kursusplads på e-mail.
Om eftermiddagen dagen før kursusdatoen modtager du et link til kurset på e-mail.
Linket vil være til et Teams-møde.
Hvis du mod mistanke ikke har modtaget kursuslinket, skal du senest en time før kursusstart tjekke din spam-mappe.
Alternativt kan du få linket tilsendt igen ved at kontakte os på: eller telefon 2170 3220.
Alle vores kurser indeholder en separat mappe med materiale, fagligt materiale og dokumenter, vi bruger på kurset.
Disse danner også grundlag for et udvidet og frivilligt selvstudie efter kurset. Men det er ikke materiale, du behøver at sætte dig ind i, inden kurset starter. Du modtager et link til kursets mappe sammen med kursuslinket.
Log ind på kurset ved at bruge det modtagne link. Kursusunderviseren gennemgår kursusmateriale og andet gældende materiale.
Der er sat tid af til noget interaktivitet mellem deltagerne og underviseren, og nogle spørgsmål fra deltagerne undervejs.
Materialet som er gennemgået på kurset, du modtager efter kurset og det uploades til Dropbox- eller OneDrive-mappen i slutningen af kursusdagen.
Kontakt kunderviseren, hvis du gerne vil have mere hjælp til det emne, det pågældende kursus dækker, eller hvis du gerne vil have en uforpligtende samtale om udfordringer relateret til emnet.
Du kan også kontakte os for efterfølgende professionel støtte i medlemsperioden:
Kursusmateriale
Kursusbevis
Afgang til gratis 1 times kurser
Hvad kendetegner et godt møde?
Hvordan kan vi blive mere bevidste om rollen som mødeleder og forholdene omkring rollen som mødeleder og den struktur, der skal til for at få mest muligt succesfulde møder?
Formål med kurset:
Det vigtigste er at blive opmærksom på forskellige aspekter af disse tre forhold:
Hvad er forskellen på at administrere fysiske og digitale møder?
Hvordan påvirker/skal disse forskellige mødeformer påvirke en del af dine valg som mødeleder?
Kursusindhold:
Du modtager en bekræftelse på din kursusplads på e-mail.
Om eftermiddagen dagen før kursusdatoen modtager du et link til kurset på e-mail.
Linket vil være til et Teams-møde.
Hvis du mod mistanke ikke har modtaget kursuslinket, skal du senest en time før kursusstart tjekke din spam-mappe.
Alternativt kan du få linket tilsendt igen ved at kontakte os på: eller telefon 2170 3220.
Alle vores kurser indeholder en separat mappe med materiale, fagligt materiale og dokumenter, vi bruger på kurset.
Disse danner også grundlag for et udvidet og frivilligt selvstudie efter kurset. Men det er ikke materiale, du behøver at sætte dig ind i, inden kurset starter. Du modtager et link til kursets mappe sammen med kursuslinket.
Log ind på kurset ved at bruge det modtagne link. Kursusunderviseren gennemgår kursusmateriale og andet gældende materiale.
Der er sat tid af til noget interaktivitet mellem deltagerne og underviseren, og nogle spørgsmål fra deltagerne undervejs.
Materialet som er gennemgået på kurset, du modtager efter kurset og det uploades til Dropbox- eller OneDrive-mappen i slutningen af kursusdagen.
Kontakt kunderviseren, hvis du gerne vil have mere hjælp til det emne, det pågældende kursus dækker, eller hvis du gerne vil have en uforpligtende samtale om udfordringer relateret til emnet.
Du kan også kontakte os for efterfølgende professionel støtte i medlemsperioden:
Kursusmateriale
Kursusbevis
Afgang til gratis 1 times kurser
Start dato | Slutt dato | Deadline | Sted | Tidspunkt | Instruktør | Ledige pladser |
---|
Professionelt bestyrelsesarbejde er et kursus, der gennemgår alle de vigtige opgaver og ansvarsområder for bestyrelser og bestyrelsesarbejde.
Bliv klædt op om kravene til lovlig behandling af medarbejdernes personoplysninger – før, under og efter ansættelse.
Et komprimeret og brugbart kursus med mange værdifulde tips og råd, “live” med en bestyrelseskonsulent via Teams. Mulighed for at stille spørgsmål m.m. undervejs.
Strategiarbejde behøver ikke at være dyrt, kompliceret og krævende. Lær, hvordan du effektivt udfører strategiprocesser på egen hånd.
Få kendskab tilde overvejelser, du skal gøre dig, når du behandler personoplysninger til digital markedsføring, samt praktiske råd og eksempler.
Hvad skal og kan vedtægter indeholde ud over lovens minimumskrav? Hvad kan og bør reguleres i aktionæraftaler?